Javelinks – jak zacząć?
Kim jesteś i czym się zajmujesz?
Jestem Daniel, specjalista ds. marketingu cyfrowego z Kanady. Moja przygoda zawodowa rozpoczęła się w 2002 roku i od tego czasu aktywnie zajmuję się marketingiem cyfrowym. Oprócz promowania treści cyfrowych współpracuję również z agencjami reklamowymi, aby tworzyć więcej sposobów zarabiania na kampaniach ich klientów.
Jestem również profesjonalnym programistą internetowym. W ten sposób mogę połączyć moje umiejętności i doświadczenie, aby tworzyć aplikacje internetowe, które są zarówno przyjazne dla użytkownika, jak i skuteczne.
Jak zacząć korzystać z Javelinks?
Jeśli tak w cyfrowej agencji marketingowej możesz użyć produktu do tworzenia stron z przerwami, wyskakujących okienek wyjścia, wyskakujących okienek czasowych, nakładek banerów lub prostego retargetowania linków pod dowolnym adresem URL. Twórz linki retargetingowe dla dowolnej strony internetowej za pomocą opcji retargetingu jednym kliknięciem. Możesz zarządzać linkami do retargetingu z jednego pulpitu nawigacyjnego i udostępniać je na platformach mediów społecznościowych, aby zwiększyć liczbę odbiorców swojego klienta.
Jeśli chcesz utworzyć linki do własnej witryny, użyj produktu do tworzenia stron z hiperłączami. Twoi goście będą mogli przechodzić z jednej strony na drugą lub otwierać stronę kontaktową w nowej karcie.
Możesz śledzić i mierzyć swoją kampanię. Aby zapisać skuteczność kampanii, możesz mierzyć czas spędzony w witrynie, liczbę konwersji i koszt poniesiony na kampanię. Dodatkowo możesz tworzyć linki do wszystkich platform mediów społecznościowych.